Com-Media dla Kościoła

Firma Com-Media podjęła się opieki webmasterskiej nad Ekumenicznym Serwisem Informacyjnym Kosciol.pl, biorąc tym samym udział w stworzeniu unikalnego miejsca w polskim internecie.

Pod adresem http://www.Kosciol.pl można znaleźć informacje z Polski i świata, artykuły publicystyczne, reportaże i wywiady. Oddzielnym serwisem jest Ekumeniczny Magazyn Teologiczny Semper Reformanda (http://www.magazyn.Kosciol.pl), w ramach którego są publikowane artykuły teologiczne, dotyczące różnych aspektów życia Kościołów chrześcijańskich. W Kosciol.pl znajduje się również bogata baza odnośników do stron chrześcijańskich.

Użytkownicy mogą sami dodawać informacje dotyczące życia ich Kościołów oraz komentować opublikowane teksty. W skład redakcji serwisu wchodzą przedstawiciele różnych wyznań.

- Chcemy, by nasz serwis i magazyn stal się internetową płaszczyzną porozumienia między chrześcijanami różnych wyznań. Chcemy łączyć katolików, ewangelików, prawosławnych, chrześcijan ewangelicznych, charyzmatyków itd., tak byśmy razem mogli zmierzać ku widocznej jedności - powiedział Tomasz Terlikowski, Redaktor Naczelny Kosciol.pl

- Jednym z celów Kosciol.pl jest pokazanie bogactwa różnych nurtów w chrześcijaństwie. Jest to cel szczególnie mi bliski, dlatego moja firma będzie wspierać ten projekt - twierdzi Joanna Gacka, dyrektor firmy Com-Media

W najbliższym czasie Com-Media uruchomi w serwisie Kosciol.pl możliwość prezentacji i sprzedaży chrześcijańskich książek, kaset i płyt CD. Już teraz zarejestrowani użytkownicy mogą zasubskrybować newsletter z wybranych przez siebie działów serwisu.

Domenę Kosciol.pl oraz utrzymanie serwisu w sieci sponsoruje firma Kasat Sp. z o.o. z Wrocławia.

-----------------------------------

Com-Media jest twórcą serwisu dla dziennikarzy http://www.CentrumPrasowe.net. Zespół dziennikarzy współpracujących z firmą dostarcza treści dla portali internetowych i innych mediów. Com-Media specjalizuje się też w tworzeniu i prowadzeniu na zlecenie serwisów internetowych, a także w działaniach marketingowych i public relations.

Authors

Related posts

Top