netPR.pl współpracuje z CentrumPrasowe.net

netPR.pl rozpoczęło współpracę z CentrumPrasowe.net – serwisem należącym do agencji informacyjnej Com-Media, specjalizującej się w dostarczaniu treści informacyjnych do firmowych serwisów internetowych.

W ramach nawiązanej współpracy informacje prasowe publikowane w biurach prasowych budowanych przez netPR.pl trafią wprost do systemu redakcyjnego, z którego korzystają dziennikarze Com-Media. PR-owcom zagwarantuje to szybkość docierania informacji do dziennikarzy, dziennikarzom zaś - najbardziej przyjazną formę dostępu do informacji.

Dzięki nawiązanej współpracy mniejsze firmy zainteresowane korzystaniem z biur prasowych oferowanych przez netPR.pl uzyskają pomoc ze strony Com-Media w zakresie redagowania komunikatów prasowych.

Czasami nawet ciekawe wydarzenie nie zostaje zauważone przez media z powodu źle zredagowanego komunikatu prasowego. Liczymy, że nasza dziennikarska pomoc będzie dla wielu mniejszych firm pierwszym krokiem w kierunku PR i przygotuje je w przyszłości do korzystania z usług zewnętrznych agencji public relations - powiedział Marcin Pijaczyński, dziennikarz CentrumPrasowe.net.

Serwis CentrumPrasowe.net korzysta też z informacji prasowych zamieszczanych w serwisie http://media.netpr.pl. W wersji oryginalnej będą one publikowane w nieredakcyjnej sekcji serwisu zatytułowanej Firmy informują.

Znam redaktorów Com-Media jeszcze z czasów, kiedy stanowili zespół dziennikarski Kopernik.pl. Cieszę się, że budują firmę, która ma być przystępnym cenowo dostawcą specjalistycznego kontentu do serwisów tematycznych i firmowych - powiedział Marek Woźniak, dyrektor zarządzający netPR.pl.

netPR.pl jest dla nas idealnym partnerem w promowaniu Com-Media jako dostawcy treści do serwisów korporacyjnych. Witryny polskich firm cały czas są bardziej folderami reklamowymi niż mini mediami. Coraz więcej z nich zaczyna jednak rozumieć, że Internet jest medium informacji. Razem z netPR.pl będzie nam łatwiej dążyć do tego, aby polski Internet był lepszy na poziomie witryny firmowej

- twierdzi Joanna Gacka, dyrektor firmy Com-Media.

-----------------------------------------

Agencja informacyjna Com-Media dostarcza treści do tematycznych serwisów internetowych oraz serwisów firmowych. Z usług firmy korzystają między innymi Polska. pl oraz Panorama Firm. Firma rozwija działalność związaną z dostarczaniem wiadomości, a także innych treści dla portali, wortali i serwisów korporacyjnych oraz promowaniem projektów internetowych. Oprócz dostarczania treści, Com-Media zajmuje się prowadzeniem, na zlecenie innych instytucji, serwisów i wortali internetowych. Dziennikarze związani z serwisem CentrumPrasowe.net publikują także w specjalistycznej prasie drukowanej poświęconej teleinformatyce oraz telekomunikacji.

netPR.pl dostarcza i rozwija profesjonalne narzędzia i usługi internetowe wspomagające działania public relations. Jest operatorem pierwszego w Polsce serwisu dystrybuującego komunikaty prasowe - http://media.netPR.pl (wire service) oraz systemu monitoringu mediów online. Oferowane przez netPR.pl wirtualne biura prasowe, narzędzia online do indywidualnej komunikacji firmy z mediami oraz usługi web positioningu dają firmom gwarancję widoczności w sieci. netPR.pl jako jedyna firma w Polsce działa w ramach sieci partnerów NetBooster – lidera w zakresie międzynarodowego pozycjonowania witryn.

Authors

Related posts

Top